برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات خانگی
سه شنبه ۲۶ دى ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴:۱۹علم مدیریت اقتصاد خانواده تنها محدود به خانوادههای ثروتمند و مرفه نیست، بلکه برای اقشار کمدرآمد و متوسط جامعه که اتفاقا همیشه دخل و خرجشان با هم همخوانی ندارد، کاربردی و مفیدتر خواهد بود.
مدیریت و برنامهریزی الگوهای مصرفی از جمله نقشهای مهم بانوی خانواده در امر مدیریت اقتصادی است که در جوامع سنتی این نقش، معمولا در مسیر قناعت در خانواده حرکت میکرد.کارشناسان اقتصادی، مصرف را کلید فهم تحولات اجتماعی میدانند، چرا که بر این اساس بهتر میتوان واقعیت خانواده را شناخت. با توجه به این که در سالهای اخیر سطح زندگی افراد در جامعه دچار تغییرات اساسی شده است، بنابراین لازم است نگاه به اقتصاد خانواده را از دیدگاهی وسیع و گسترده مورد توجه قرار داد.
بانوی خانواده با استفاده از جایگاه احساسی و عاطفی ویژه خویش در خانواده، میتواند روی الگوی مصرف و نظام اقتصادی خانواده غلبه و تاثیر مستقیم مثبتی اعمال نماید.
واحد فرهنگی حوزه علمیه زهرائیه سلام الله علیها در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن سال جدید نمایشگاه و فروشگاهی را از محصولات خانگی (ترشیجات، خواروبار خشک و ...)، کارهای دستی (بافتنی، گلسازی، گل چینی و ...) و گل و گیاه پرورشی خانگی در طول 2 روز کاری درحوزه علمیه زهرائیه با مسئولیت خود طلاب، برگزار نماید.
لذا طلاب حوزه علمیه زهرائیه سلام الله علیها از هم اکنون می توانند نسبت به آماده نمودن محصولات خود اقدام و قبل از هر گونه اقدام، نسبت به ثبتنام و ارائه نام محصول به واحد فرهنگی این حوزه علمیه مراجعه نمایند.
تاریخ برگزاری : 14 و 15 بهمن همزمان با دهه فجر

